loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
admin بازدید : 78 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (1)

.:: نسخه کم حجم به پست اضافه شد ::.

Android SDK نرم افزار توسعه برنامه ها در اندروید Android SDK 23.0.2

Android SDK 23.0.2 نرم افزار بسیار کاربردی است که به شما امکان می دهد تا همه دستورات مربوط به اندروید را در کامپیوتر خود به آسانی اجرا کنید و برنامه های اندروید خود را توسعه دهید این نرم افزار طراحی شده توسط خود گوکل بوده که در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی عرضه شد. این نرم افزار از بلوتوث، وای فای، EDGE به صورت کامل پشتیبانی می کند این نرم افزار به شما امکان می دهد تا برنامه های اندروید را از نسخه ۱٫۱ تا نسخه آخر اندروید بسازید این نرم افزار محیطی بسیار خوب برای برنامه نویسان عزیز است که حجم پایین آن به همه امکان دانلود را می دهد. این نرم افزار از انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود ۰۹۸ دریافت کنید.

admin بازدید : 35 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Inkscape دانلود نرم افزار طراحی و ویرایش عکس   Inkscape 0.48.4

امروز می خواهیم تا ابزار بسیار حرفه ای را برای کاربران عزیز دانلود ۹۸ معرفی وبرای دانلود قرار دهیم نرم افزار Inkscape یکی از قدرتمندترین نرم افزار های طراحی است که با فتوشاپ و قدرتمندترین نرم افزار های طراحی دیگر مقایسه می شود این نرم افزار بیشتر برای خلق تصاویر ها و گرافیک برداری استفاده می شود و می توان با آن به ساخت لوگو، عکس، آیکون، دیاگرام، نقشه، گرافیک صفحات وب پرداخت بیشتر گرافیست های دنیا از این نرم افزار برای کارهای خود استفاده می کنند پس شما هم این نرم افزار را از دست ندهید و برای امتحان این نرم افزار هم که شده آن را از دانلود ۹۸ دریافت کنید. این نرم افزار از چند زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند که از جمله زبان شیرین فارسی یعنی شما در این نرم افزار مشکلی با فونت و نوشته های فارسی نخواهید داشت نکته قابل توجه این است که این نرم افزار یک نرم افزار حرفه ای طراحی متن باز است و شما می توانید در نرم افزار با رابط کاربری ساده کار های خود را انجام دهید. این نرم افزار به گرافیک دوستان و گرافیست های عزیز پیشنهاد می شود. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود ۹۸ دریافت نمایید.

admin بازدید : 72 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Universal Extractor خارج کردن فایل ها از حالت فشرده با Universal Extractor

شاید پیدا کردن نرم افزاری برای اکسترکت فایل های مورد نظر شما سخت باشد و یا اصلا برای اکسترکت هر فایل یک برنامه خاصی مورد نیاز دارید نرم افزار Universal Extractor می تواند فایل های فشرده شما را به آسان ترین روش اکسترکت نماید. در واقع این نرم افزار می تواند هر نوع آرشیو یا فایل فشرده ای را از آن حالت خارج نماید. این نرم افزار از حجم کمی برخوردار است و می تواند یک نرم افزار کاربردی و مورد نیاز هر فرد به شمار آید. در واقع این نرم افزار کار شما را برای خارج کردن فایل از حالت فشرده راحت تر می کند. با این نرم افزار می تواند نصب هایی مانند Inno Setup یا Windows Installer را به آسانی اکسترکت و از آن استفاده کرد. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های فشرده مشهور از جمله ZIP، RAR، KGB، UHA ،JAR است. با دریافت رایگان این نرم افزار از وبسایت دانلود ۹۸ می توانید صاحب یک نرم افزار کاربردی شوید.

admin بازدید : 37 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

CCCP Project دانلود نرم افزار CCCP Project   کدک پلیر های ویندوز

CCCP-Project نرم افزار بسیار کاربردی و خوب می باشد که پلیر های ویندوز شما را به صورت کاملا واقعی کدک می کند cccp مخفف اسم The Combined Community Codec Pack است که واقعا به شما کمک می کند. اما کدک چیست؟ کدک ها دستوراتی اند که در مورد شیوه رمزگذاری فایل های صوتی و تصویری به این صورت که آنها بتوانند از فضای کمتری برای مصرف استفاده کنند این کدک ها در مواقعی حاوی دستورات شیوه تبدیل جریان داده های رمزگذاری شده به فیلم هم هستند. اما وظیقه این کدک ها چیست؟ فشرده سازی جریان تصاویر هم زمان با استفاده از کیچر است.

CCCP-Project نرم افزاری است که با نصب آن دیگر نیازی به نصب نرم افزار های مکمل نیست و می توانید با نرم افزار بسیار ساده تصاویر و فیلم های خود را به خوبی بارگذاری کنید. اما جالب است بدانید که چگونه این نام برای این نرم افزار بر گزیده شده است. در اول این نرم افزار برای دوست داران و طرفداران انیمه ساخته و طراحی شد و در مرحله بعدی توسط طرفداران انیمه گسترده تر و توسعه داده شد و با نام اتحاد جماهیر شوروی عرضه شد اما همین نبود و در زبان روسی جماهیر شوری به اختصار CCCP بود و حالا می بینید که لوگوی نرم افزار چکش و داس و ستاره ای طلایی است. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

admin بازدید : 146 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Staxrip دانلود نرم افزار ریلیز کردن فیلم StaxRip 1.1.9.0

فیلم از جمله فایل هایی است در اینترنت که طرفداران و کاربران زیادی دارد. فیلم های امروزه که از اینترنت دانلود می شوند بسیار با کیفیت می باشد. قبلا بهترین فیلم از روی دیسک های دی وی دی ریپ می شدند اما با عرضه دیسک های بلوری دیگر دی وی دی از بین رفته است. چون بلوری می تواند حجم بیشتری در خودجای دهد و کیفیت بسیار بالا تری نسبت به DVD باشد. شاید یک فیلم معمولی بلوری حجم معادل با ۵۰ گیگابایت داشته باشد و این برای یک فیلم بسیار زیاد است چون باعث می شود حجم زیادی از پهنای باند شما از بین برود همچنین برای نگه داری فیلم ها باید فضای بسیاری داشته باشیم. برای اینکه حجم فیلم ها را کاهش بدهند آنان را انکد یا ریلیز می کنند و حجم ۵۰ گیگابایتی آن را ۶ یا ۵ گیگابایت می کنند سپس آن را در اینترنت عرضه و منتشر می کنند. شاید درک این مسئله که سایت های بزرگی که این ریلیز را انجام می دهند از جمله aXXo و scOrp و ShAaNiG از نرم افزار ساده و کم حجمی استفاده می کنند سخت باشد اما کاملا واقعی است این سایت های بزرگی که ریلیز انجام می دهند و با عث کاهش حجم فیلم ها می شوند از نرم افزار StaxRip استفاده می کنند که ما نیز امروز تصمیم گرفتیم که آن را برای دانلود شما قرار دهیم. در ادامه طریقه کار با این نرم افزار را آموزش خواهیم داد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت دانلود ۹۸ دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 634
  • بازدید کلی : 8,372